سوالات متداول ثبت نام و تکمیل اطلاعات در دامینکس

چگونه در دامینکس ثبت نام کنم؟
ثبت نام در دامینکس به سادگی انجام می‌شود. در صفحه اول در سایت، بر روی ورود/ثبت‌نام کلیک کرده و در کادر درخواستی، اطلاعات درخواست شده را به همراه شماره موبایل وارد می کنید. سپس به شماره موبایل وارد شده، کد تاییدی جهت احراز هویت ارسال می‌شود. بعد از وارد کردن کد و پذیرفتن قوانین، ثبت‌نام اولیه شما انجام می‌شود.
در مراحل بعد از طریق داشبوردی که در اختیار شما قرار میگیرد، جهت سرویس دهی بهتر سایت به شما، می توانید اطلاعات تکمیلی خود را وارد کنید 
 
چگونه پروفایل یا اطلاعات کاربری خود را تکمیل کنم؟

برای کامل کردن پروفایل یا همان اطلاعات کاربری خود از طریق سایت از قسمت حساب من در سمت راست بالای صفحه وارد بخش پیشخوان شوید. در پیشخوان از طریق جزيیات حساب و آدرس ها می توانید اطلاعات خود را تکمیل کنید. 

اگر رمز حساب کاربری خود را فراموش کردم چه کار کنم؟
اگر رمز حساب کاربری  خود را فراموش کرده اید بر روی قسمت «رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟» شوید. بعد از ثبت آدرس ایمیل یا شماره موبایل تایید شده خود رمز عبور برای شما ازطریق ایمیل یا پیامک ارسال خواهد شد

سوالات متداول محصولات و خرید دامینکس

مراحل خرید در دامینکس چگونه است؟

زمانیکه شما در دامینکس دکمه خرید یا افزودن به سبد را می زنید محصولات وارد سبد خرید شما می‌شود، سپس شما با زدن روی دکمه سبد خرید در بالای صفحه وارد قسمت نهایی کردن خرید می شوید.
در این قسمت با کلیک بر روی نهایی کردن خرید و انتخاب یا ثبت آدرس خود ، نحوه ارسال را مشخص کنید. درنهایت فاکتور به شما نمایش داده می‌شود.
اﮔﺮ ﮐﺪ ﺗﺨﻔﯿﻒ دارﯾﺪ ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﯿﺪ در این مرحله ﮐﺪﺗﺎن را وارد ﮐﻨﯿﺪ.  و سپس در مرحله آخر وارد درگاه بانکی شوید و هزینه را پرداخت کنید.
اگر ثبت سفارش شما کامل انجام نشد جهت برگشتن و ادامه خرید تا حداکثر 8ساعت بعد فرصت دارید وارد قسمت پیگیری سفارشات شوید و خرید خود را تکمیل کنید.

چگونه محصول مورد نظرم را در دامینکس پیدا کنم؟

شما می‌توانید جهت یافتن برند یا محصول مورد نظر خود، نام آن را در قسمت جستجو که در بالای صفحه قرار دارد تایپ کنید و پس از مشاهده جزئیات محصول یا فروشگاه، به صفحه مورد نظر رفته و اقدام به خرید محصول کنید.

چگونه از جزئیات هر محصول مطلع بشوم؟
اگر اطلاعات  موجود در صفحه محصول شامل اطلاعات محصول و اطلاعات بیشتر برای شما کافی نبود و شما ﺑﻪ اﻃﻠﺎﻋﺎت ﺑﯿﺸﺘﺮی درﺑﺎره ﻣﺤﺼﻮل ﻧﯿﺎز دارﯾﺪ، ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺑﺎ پشتیبانی فروشگاه «ﮔﻔﺖ‌وﮔﻮ» ﮐﻨﯿﺪ. همچنین ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﯿﺪ اﻣﺘﯿﺎز و ﻧﻈﺮ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺤﺼﻮل را ﺧﺮﯾﺪه‌اﻧﺪ، ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﻨﯿﺪ.
چطور می‌توانم محصول انتخابی خود را شخصی سازی کنم؟

برای ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ بیشتر در مورد مشخصات  محصول مانند رﻧﮓ، ﺳﺎﯾﺰ ﯾﺎ ﻣﻮاردی از اﯾﻦ ﻗﺒﯿﻞ، ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺑﺎ پشتیبانی فروشگاه «ﮔﻔﺖ‌وﮔﻮ» ﮐﻨﯿﺪ.

سفارشات من به چه صورت ارسال می‌شود؟
شما ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ از قسمت «روشهای ارﺳﺎل» در زمان تکمیل اطلاعات  خرید روش خود را اﻧﺘﺨﺎب ﮐﻨﯿﺪ. فروشگاه روش ﻫﺎی ارﺳﺎل ﻣﺨﺘﻠﻒ دارد و ﻫﺰﯾﻨﻪ آن بر اساس روش ارسال متغیر می باشد. ضمنا اکثر سفارشان از طریق پست ارسال می شوند.

پیک:
  اگر فروشگاه در شهر شما باشد، می‌تواند با پیک سفارش شما را ارسال کند؛ پیک موتوری، آژانس، اسنپ، الوپیک یا هر پیک دیگری که معتمد باشد.در این روش امکان مشخص نمودن بازه‌ی ارسال در قسمت گفت‌وگو وجود دارد.
پست سفارشی:
طبق استاندارد اداره‌ی پست، مرسوله‌های پست سفارشی طی ۵ الی ۶ روز کاری به مقصد تحویل داده می‌شوند.
پست پیشتاز:
طبق استاندارد اداره‌ی پست، مرسوله‌های پست پیشتاز طی ۲ الی ۳ روز کاری به مقصد تحویل داده می‌شوند.

 

هزینه های پستی به چه روش محاسبه می‌شوند؟
ممکن است شما چند محصول خرید کنید. در فاکتور می‌توانید ریز هزینه‌های کالا و هزینه‌های پست را ببینید.از آنجاییکه محصولات از تهران برای شما ارسال می‌شود، هزینه ی ارسال بسته به مقصد متفاوت و هزینه‌ ی پست پیشتاز با پست سفارشی نیز متفاوت است.
چگونه پیگیر سفارش خود باشم؟
پیگیری سفارش از قسمت پیگیری سفارش در سایت نیز امکان پذیر است.پس از پایان مهلت آماده‌سازی و ارسال محصول توسط فروشگاه، کد رهگیری پستی در سفارش شما ثبت و به شما پیامک می‌شود.کد رهگیری پستی یک عدد ۲۴ رقمی است که از طریق آن امکان رهگیری مرسولات پستی، ممکن می‌شود. برای رهگیری مرسوله‌ی پستی باید کد رهگیری را در سامانه‌ی رهگیری مرسولات پستی وارد نمایید.
ارسال رایگان محصولات به چه روش انجام می‌شود؟

در صورت مطابقت شرایط خرید شما با ﺷﺮاﯾﻂ ارﺳﺎل راﯾﮕﺎن، بسته شما به صورت رایگان برای شما ارسال می شود. 

چه زمانی می‌‍توانم محصول خود را تحویل بگیرم؟
زﻣﺎن درﯾﺎﻓﺖ ﺳﻔﺎرش ﺑﺮاﺑﺮ اﺳﺖ ﺑﺎ زﻣﺎن آﻣﺎده‌ﺳﺎزی ﻣﺤﺼﻮل ﺑﻌﻠﺎوه زﻣﺎن ارﺳﺎل. زﻣﺎن ارﺳﺎل ﭘﺴﺖ ﭘﯿﺸﺘﺎز ﺣﺪاﮐﺜﺮ 3 روز و ﺳﻔﺎرﺷﯽ ﺣﺪاﮐﺜﺮ 5 روز اﺳﺖ. ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﯿﺪ از ﻃﺮﯾﻖ پشتیبانی سایت زﻣﺎن ارﺳﺎل ﺑﺎ ﭘﯿﮏ را ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﮐﻨﯿﺪ.
ﺗﻀﻤﯿﻦ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی چیست و چگونه صورت می‌گیرد؟
ﺑﺮ اﺳﺎس ﻗﺎﻧﻮن ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ، ﺷﻤﺎ ۷ روز ﻓﺮﺻﺖ اﻋﻠﺎم رضایت یا نارضایتی و درﺧﻮاﺳﺖ لغو ﺳﻔﺎرش و ﻋﻮدت وﺟﻪ دارﯾﺪ.
اگر استثنائا مشکلی پیش آمد ما پیگیری رضایت شما را خواهیم بود و در صورتیکه:
  • سفارش شما سالم به دست‌تان نرسید،
  • چیزی که سفارش داده بودید با چیزی که به دست‌تان رسیده تطابق نداشت،
  • کیفیت محصول با آنچه در سایت نوشته شده تفاوت داشت،
  • یا هر مشکل دیگری که باعث شد از خریدتان رضایت نداشته باشید.

۷ روز فرصت دارید با همکاران پشتیبانی تماس گرفته و محصول را عودت دهید.

روال مرجوعی محصول چگونه است؟
آدرس، شماره همراه و کد پستی را از صفحه فروشگاه بردارید یا از طریق گفت و گو با پشتیبانی دریافت کنید. سپس از طریق شعب اداره پست محصول را به آدرس فروشگاه ارسال نمایید . در نهایت کد رهگیری مرجوعی را به کارشناسان ما اعلام کنید.
بعد از عودت محصول و بسته شدن پرونده توسط کارشناسان ،عودت وجه چه زمانی صورت می‌گیرد؟
از زمان قطعی شدن عودت وجه و بسته شدن پرونده توسط کارشناسان ما، هزینه در همان لحظه به اعتبار شما اضافه خواهد شد و شما می‌توانید مجددا از طریق سایت ثبت سفارش محصول جدید داشته باشید. اگر مایل به نقد کردن هستید میتوانید در قسمت اعتبار درخواست نقد کردن را بزنید تا نهایتا 72ساعت کاری بعد مبلغ به حساب شما پایا می‌شود.