سوالات متداول ثبت نام و تکمیل اطلاعات در دامینکس
برای کامل کردن پروفایل یا همان اطلاعات کاربری خود از طریق سایت از قسمت حساب من در سمت راست بالای صفحه وارد بخش پیشخوان شوید. در پیشخوان از طریق جزيیات حساب و آدرس ها می توانید اطلاعات خود را تکمیل کنید.
سوالات متداول محصولات و خرید دامینکس
زمانیکه شما در دامینکس دکمه خرید یا افزودن به سبد را می زنید محصولات وارد سبد خرید شما میشود، سپس شما با زدن روی دکمه سبد خرید در بالای صفحه وارد قسمت نهایی کردن خرید می شوید.
در این قسمت با کلیک بر روی نهایی کردن خرید و انتخاب یا ثبت آدرس خود ، نحوه ارسال را مشخص کنید. درنهایت فاکتور به شما نمایش داده میشود.
اﮔﺮ ﮐﺪ ﺗﺨﻔﯿﻒ دارﯾﺪ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ در این مرحله ﮐﺪﺗﺎن را وارد ﮐﻨﯿﺪ. و سپس در مرحله آخر وارد درگاه بانکی شوید و هزینه را پرداخت کنید.
اگر ثبت سفارش شما کامل انجام نشد جهت برگشتن و ادامه خرید تا حداکثر 8ساعت بعد فرصت دارید وارد قسمت پیگیری سفارشات شوید و خرید خود را تکمیل کنید.
شما میتوانید جهت یافتن برند یا محصول مورد نظر خود، نام آن را در قسمت جستجو که در بالای صفحه قرار دارد تایپ کنید و پس از مشاهده جزئیات محصول یا فروشگاه، به صفحه مورد نظر رفته و اقدام به خرید محصول کنید.
برای ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ بیشتر در مورد مشخصات محصول مانند رﻧﮓ، ﺳﺎﯾﺰ ﯾﺎ ﻣﻮاردی از اﯾﻦ ﻗﺒﯿﻞ، ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺑﺎ پشتیبانی فروشگاه «ﮔﻔﺖوﮔﻮ» ﮐﻨﯿﺪ.
پیک:
اگر فروشگاه در شهر شما باشد، میتواند با پیک سفارش شما را ارسال کند؛ پیک موتوری، آژانس، اسنپ، الوپیک یا هر پیک دیگری که معتمد باشد.در این روش امکان مشخص نمودن بازهی ارسال در قسمت گفتوگو وجود دارد.
پست سفارشی:
طبق استاندارد ادارهی پست، مرسولههای پست سفارشی طی ۵ الی ۶ روز کاری به مقصد تحویل داده میشوند.
پست پیشتاز:
طبق استاندارد ادارهی پست، مرسولههای پست پیشتاز طی ۲ الی ۳ روز کاری به مقصد تحویل داده میشوند.
در صورت مطابقت شرایط خرید شما با ﺷﺮاﯾﻂ ارﺳﺎل راﯾﮕﺎن، بسته شما به صورت رایگان برای شما ارسال می شود.
- سفارش شما سالم به دستتان نرسید،
- چیزی که سفارش داده بودید با چیزی که به دستتان رسیده تطابق نداشت،
- کیفیت محصول با آنچه در سایت نوشته شده تفاوت داشت،
- یا هر مشکل دیگری که باعث شد از خریدتان رضایت نداشته باشید.
۷ روز فرصت دارید با همکاران پشتیبانی تماس گرفته و محصول را عودت دهید.